„Jem mało i nie chudnę”

Czy naprawdę jesz tak mało?

Takie stwierdzenie jest bardzo często słyszane wśród osób, które pragną zgubić kilka zbędnych kilogramów. Jak jest w rzeczywistości?

Czego się dowiesz?

Jak sabotujesz swoją dietę.

01.

Małe Porcje, Wielka Kaloryczność 🍟

🍩 Może faktycznie Twoje porcje są niewielkie. Jednak ważna jest nie tylko objętość, ale przede wszystkim kaloryczność spożywanych produktów. Przykład? Zdrowe śniadanie, obiad i kolacja mogą zostać zniwelowane przez jedno ciastko lub kawę z dodatkiem cukru w ciągu dnia.

02.

"Drobne" Grzeszki a Suma Kalorii ✖️

Chociaż takie pokarmy mogą się wydawać „znikome” to w rzeczywistości możemy nimi nabijać dodatkowe kilokalorie, co pod koniec dnia daje nam niemałą sumę.

03.

Odchudzanie to Prosta Matematyka ♨️

♨️ Odchudzanie się to nie jest żadna magiczna metoda. To prosta matematyka. Możemy oszukiwać siebie, ale nie oszukamy naszego ciała 🧐.

Tak! Chcę zmienić swoją sylwetkę.

Spodobał Ci się artykuł?

Jeśli chcesz mnie wesprzeć to przekaż ten post dalej, dziękuję!

A jeśli chcesz być ze mną na bieżąco to zapraszam na moje social media.